Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

söndag 10 april 2011

Utflykt!

I brist på bebisens ankomst åkte jag och Johanna till Arrie för att låta hundarna leka och rasta sig. Det var underbart vårväder idag. Varmt och skönt. Bilderna är tagna av Johanna.

Järngänget!


Kia


Leon


Pipisen är kul!



Gäller att skaka sig noga!


Annars händer inte mycket här hemma. Jag orkar inte många knop. Alla tankar är riktade mot att baby boy ska komma ut!! Han är två veckor försenad nu. Jag har hotat, bönat och lockat.... inget verkar funka!

men... positiva tankar skapar positiva känslor, så det är väl det jag får syssla med!

3 kommentarer:

liza sa...

vilket gott hundliv! finfina bilder! men jag tycker verkligen att "det räcker" med magen nu - KOM UT!!!!
jag gick över 5 dagar eller nått sånt med mina och det var MER än tillräckligt - så jag kan bara tänka mej hur jobbigt det är för dej nu.kram till dej jenny!

Bitte sa...

Härligt att badsäsongen äntligen är igång – för hundar. Men nu får du faktiskt ge dig, Jenny. Släpp bäbisen lös, det är vår!

Anonym sa...

Det var härligt att åka på en liten utflykt!!
Kram Johanna