Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 16 september 2013

2 veckor

.. kvar till debut i lk 2. Shit så nervös jag är! ingen bra hundförare alls när jag är nervös.

Här står jag nu:

Platsligg, inga direkta problem
FF, jobba med små positioner och uthållighet
Läggande, funkar bra
Inkallning, funkar bra, jobba med ingången, slarvar ibland
Rutan, har blivit lite osäker efter att jag tränat konskick i sommar... belöna mer inne i rutan!
Apporten, träna ingången
Hoppet, funkar bra, Sätta ihop som helt moment snart igen
Fjärren, fungerar äntligen nästan varje gång, belöna första sittet ofta!

Måste ha realistiska förväntningar på min lilla baby!

Inga kommentarer: