Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 26 oktober 2013

Fina Becca

Lkl 2 idag.

Jättebra attityd, så himla nöjd med allt egentligen. Becca var dock lite för taggad och tjuvade lite i tillbakahoppet och i fjärren, därav låga poäng men det förlåter jag eftersom hon ville så mycket!!

Platsen 10
FF 8
Läggande 7 (jag saktar in mkt och tittar på henne, hon nollade ju detta moment sist!)
Inkallning 10
Rutan 10
Apport 8 (lite dåligt tempo)
Hoppet 7 (hoppar tillbaka innan kommando)
Fjärren 5 (Dk på första skiftet, tjuvar på sista skiftet)
Helhet 7 (fick lågt där eftersom jag hejade på och lekte så mkt med henne mellan momentet, men domaren sa att hon tyckte att jag gjorde rätt i det eftersom hon gick ner sig så mkt sist. Det var samma domare idag!)

168 poäng och en andraplats i klassen! Är väldigt nöjd med Beccas inställning och humör och att jag höll nerverna under styr mycket bättre idag!

Happy!

Inga kommentarer: