Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 24 augusti 2010

Lägerrapport!

Stardogs freestyleläger var verkligen en höjdare! Effektiv pedagogisk träning, inspirerande ledare, god mat, trevliga kursare! Det enda som var trist var den stenhårda sängen... kändes som konstant nackspärr hela lägret!

Det var mest Becca jag tränade med, men sista dagen fick Molly hoppa in som stand in eftersom Becca var lite kass i magen, för mycket köttbullar och frolic på 3 dagar antar jag : )

Molly gör sitt bästa! Hon är trots allt BARA en vallhund!


Becca och jag får instruktioner av Sanna Lilja Fredrikson


Emma Willblad och Somollis Scarlet (Plätt)


Mina bästa rumskamrater Pamela och Kimba


Mina älsklingstjejer som håller tass, sååå söta!


Semestern är slut nu, dax att bruka allvar på jobb igen. Det eviga mantrat "hoppas jag vinner en storvinst och aldrig mer behöver jobba" (hur det nu skall gå till när man inte spelar) har börjat mala i huvudet igen!

Hoppas ni alla haft en underbar sommar!
Positiva tankar skapar positiva känslor!

1 kommentar:

Susanne och Pebbels sa...

Kul med läger :-)

Jag har gått tävlingslydnad 1 för Emma , hon är jätteduktig!

Tävlade tvåan samtidigt som henne och Plätt och det var riktitgt snygga där ute på banan vill jag lova.

Jag hoppas också på storvinsten...utan att spela ;)