Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 3 november 2010

4 månader av totalt illamående!!!

Hej! Detta är Jenny som återvänder från de döda, eller ja nästan i alla fall. Bloggen har legat i träda ett bra tag nu och kommer troligen fortsätta med det ett tag till. Tänkte bara gästspela lite idag och berätta varför. Det är nämligen så roligt att jag och mannen väntar en liten bebis. Igår fick vi reda på att det är en pojke som planeras komma den 28 mars nästa år. Mindre roligt är jag mår som en jäkla agurk hela tiden. Är i V 19 nu och har i alla dessa veckor mått sjukt illa och kräker. Så det har inte blivit så mycket av varken hundträning eller annat, jag har bara försökt överleva helt enkelt.

Så här såg lillkillen ut den 21/9 2010.




Igår var vi på nytt ultraljud, men de bilderna lägger jag upp en annan dag!!

Ha en fortsatt fin höst alla fina!!!

3 kommentarer:

Susanne och Pebbels sa...

Oh grattis till lilla bebben i magen!!!

Tröjan kommer ända från Prag :)

Kika på min gravidblogg om du vill

http://lillavarlden2010.blogspot.com

Karin L sa...

Lider verkligen med dig. Fast man mår så himla dåligt så har man ju något positivt därinne. Kan bara meddela att med första barnet mådde jag skitdåligt i 4-5 månader med andra barnet ungefär lika lång tid men då fick jag ligga inne på sjukhus i 2 veckor med dropp och superkoll på barnet. Själv var jag jättesjuk med öroninflamation, bihåleinflammation och influensa samtidigt :-( Därefter var jag sjukskriven i 4 månader!
Och så säger dom att det är ingen sjukdom att vara gravid. Dom skulle bara veta!
Lycka till och många kramar och krya på dig. Det blir bättre, jag lovar!

Pekka sa...

Men stort grattis till bebis i magen :D Hoppas du orkar blogga lite emellanåt så man kan fortsätta följa er ^^