Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 30 november 2010

Snöbus!

Tjejerna älskar verkligen snön och idag gjorde ju solen sitt bästa för att få oss på bra humör!! Ett litet minus är ju dock att allt jäkla vägsalt fräter på deras tassar, Molly tycker inte alls om det! Tur man har trädgården som är fri från salt!!








Ha en fortsatt fin vintervecka!
Positiva tankar skapar positiva känslor!

2 kommentarer:

Bitte sa...

Härliga bilder på väldigt fina tjejer! Och äntligen hittade jag din blogg igen; jag har letat! Och valp ska det bli, förstår jag av din loggbild och din shopping... Så mysigt!

liza sa...

snö utan salt gillas här med! tack för dina fina bilder det är alltid på sin plats med glada hundar. jag la en länk hit på min hemsida och vill du ha bort den så maila eller facebooka bara så ta jag bort den DIR;-)
kram! liza blomfagra