Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

torsdag 7 februari 2013

Pyssel och piff

Fixar och donar inför dopet. Vi ska ha drygt 30 gäster och servera både mat och tårta, så det är en hel del att stå i. Min hjälpsamma mamma gick oturligt och bröt foten häromdagen (STACKARE!!!) så nu får jag ordna allt själv. Kan lugnt säga att det brinner i knutarna. Som tur var har farmor gjort iordning dopklänningen och sytt världens finaste dopmössa. Bästa vännen ska hjälpa mig att duka upp allt imorgon, och jag har bestämt mig för använda lite finare plastservis så jag slipper diska så mycket. Vi ska vara i kyrkans församlingshem, väldigt skönt att inte ha så mycket gäster hemma!

Nu vaknar lillan för nattslurken....

Inga kommentarer: