Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

torsdag 23 december 2010

God Jul!!!

God Jul önskar Mollan, Becca och jag!!!!





Vi är helt insnöade här hemma. Fick ta ofrivillig semester i två dagar. Risken finns att våra gäster inte kan komma på juldagen. Känns som att det där med global uppvärmning inte har så stor relevans!

Mollan tycker inte om när det är så kallt. Det var - 20 häromdagen, då var hon jättepjallig och hoppade runt på tre ben ute. Becca verkade inte bry sig ett dugg. Jag är i alla fall väldigt nöjd med reflextäckena, hundarna är varma och torra efter våra promenader.

Jag har varit på koll hos barnmorskan och allt verkade bra med bebisen och mig. Min barnmorska tycket jag hade gått upp lite väl mycket i vikt (???) Jag är i v 26 och har gått upp 10 kg. Så hon sa till mig att dra ner på godiset och kakorna... undrar om hon vet att det är jul nu???

Well well.... om vi tänker tillräckligt hårt att den här dumma snön skall försvinna så gör den kanske det... jag börjar nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul till er oxå!!! Insnöade är bara förnamnet!... Tur förråden med hund och får och människo mat är välfyllda! Ha en jättefin julhelg och lata er mkt! kraamar från oss Albäcksborgare :-)