Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

söndag 26 december 2010

Säljes!



Eftersom jag snart måste få plats med barnvagnen i bilen blir jag tvungen att byta ut min hundbur mot grindar. Min vän Ingrid hade turligt nog ett par volvogrindar att sälja och mannen har nu varit gullig och skruvat fast dessa i bilen. Så nu måste jag bara köpa ett ordentligt lastgaller också... Känns verkligen billigt det här med barn och hundar!

Så alltså säljer jag nu min hundbur. Precis likadan som på bilden ovan. Den har passat i min Volvo V70 från 2003 års modell. Buren skramlar inte! Till den får du 2 små hänglås till dörrarna och vill du kan du få en liten hemmasnickrad mellanvägg som enkelt kan skruvas fast om dina hundar inte kan åka tillsammans. När buren är i bilen finns det bra med plats på yttersidorna till koppel, vatten och andra träningssaker. Buren passar antingen till 2 hundar i storlek med mina eller en lite större hund. Buren är inköpt för drygt 1 år sedan och är i ok skick. Eftersom jag haft mellanväggen iskruvad finns det ju skruvhål i träet...

Jag betalade ca 1500 kr för den ny (beställd hos en firma i Tyskland). Jag hade väl tänkt mig att sälja den för ca 1000 kr. Är du intresserad så hör av dig och kom med ett vettigt bud!

Positiva tankar skapar positiva känslor. (Nu tänker jag positivt att buren blir såld så jag har råd att köpa lastgaller!)

1 kommentar:

Lisa sa...

Hej hej!

Kolla med Alex ifall hon är intresserad av buren.... vet att hon snackade lite om bur förrut.... =)