Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 13 december 2010

Shopping!

Var och shoppade lite till hundarna idag. Det är alltid kul, men dyrt!

Dom fick var sitt nytt regntäcke med reflex!


Blåa fluffiga puffar att ha i sina korgar. Becca inviger.


Molly vill alltid ligga i vardagsrummet på kvällarna så hon fick en liten "säng" som hon nu vägrar att lämna. Ett stycke nöjd hund alltså!



Graviditeten är nu i V 25 och jag har blivit ganska tjock : D Men jag kämpar på med jobb och allt annat. Life must go on!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

3 kommentarer:

Karin L o Ronja sa...

hahahahahahaa.....
Den där var rolig - "ganska tjock". Vänta du bara.... :-D

Lycka till och ta inte ut dig på jobb för det är det inte värt!

God jul

Annsofi sa...

Vilka coola reflexer på täcket. Lite tatueringsvarning på det :-) Och gravid? NU har jag verkligen missat något!! Grattis!

Anonym sa...

Jag tänkte köpa något sängliknande till Pebb också. Vad gav du för din?

Kram Susanne ( oPebbels)

Ps.
Kanske en liten bild på magen snart? :)