Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 21 mars 2011

En underbar dag!

Idag har jag och tjejerna haft en riktigt härlig dag hos Lottie i Maglarp!! Tusen tack!!

Fina tackor i stallet!!


Härligt att springa på ängarna (matte stod stilla och tittade på...)


Ett litet lamm som fötts i en trillingkull behövde flaskmatas, så himla söt!


Finaste becca


och finaste Molly


Nu är jag gravid i v 39 så jag kan ju lugnt säga att jag rullar fram. Det mesta är tungt och besvärligt, längtar tills knatten kommer ut...

Försöker tänka positivt och hoppas att han inte tänker ligga längre än planerat. Exakt om en vecka är han planerad att komma ut!!

Inga kommentarer: