Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 4 mars 2011

Vallning med Bobby Dalziel

Igår fick vi chansen att träna med the one and only Bobby. Det är så underbart att träna med honom. Han tar alltid fram det bästa ur hundarna och lägger träningen på rätt nivå så man utvecklas, och så ger han alltid massa tips och råd på vad man skall träna vidare på till nästa gång. Älskar hans lektioner!

Tack till Lottie och Magnus S som genom att upplåta mark och får möjliggjorde träningen!

Jag passar på att påminna om att jag önskar mig ett eget litet stall, några fält och ett gäng söta får... bara sådär om nån får för sig att köpa nått till mig!! : D

Fotade inget igår, men jag bjuder på 2 gamla bilder. Visst längtar man till det är så här grönt och fint ute.

Molly


Becca (som numera vallar utan lina!)



Ha en underbar helg!!
Positiva tankar skapar positiva känslor!! Massa sånt här hemma just nu, härligt!

1 kommentar:

Pamela sa...

Det är alltid skoj med en tränare som får en att utvecklas på bästa sätt! Som individanpassar träningen mest optimalt! Åhh vilka härliga bilder det var. Längtar lite till det dära riktigt gröna gräset :)
O svar på min blogg: Det e väldigt typiskt att hon skadar sig nu, första tävlingen måste jag anatgligen strycka men jag håller tummarna att hon e frisk innan!
Kram =)