Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 26 mars 2011

Plus minus noll...

Fick sålt min hundbur idag. Är nöjd med det. Eftersom inköpet av grindarna och lite hållare till dom gick på dryga tusenlappen så är jag alltså plus minus noll i budgeten nu gällande den biten. Ja det är klart om man inte räknar med att buren var väsentligt dyrare att köpa ny och jag bara hade haft den i ett år vill säga. Men det är ju inget att göra nått åt, barnvagnen måste få plats.

Här i skåne är det underbart väder. Solen skiner och hundarna kan vara ute i trädgården hela dagen. Vilket dom gärna är. Molly höglöper nu och Becca har fullt jobb att försöka vara henne till lags...

Själv går vi i väntans tider. Bebben väntas ju komma vilken dag som helst nu. För min del får han gärna komma idag : D

Ha en fortsatt fin helg.
Positiva tankar skapar positiva känslor (skall försöka minnas det under förlossningen...)

Inga kommentarer: