Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 31 december 2012

Gott nytt år!

Så är detta året till sin ände. Mycket har hänt som varit omtumlande, både bra och dåliga saker. Det bästa har varit att vi fått Sallie och att Jack mår bra och utvecklas som han ska.

Som vanligt slutar året med att man lider med djuren. Molly är så himla rädd för smällarna, fattar inte nöjet med dom jäkla raketerna. Och kan det inte räcka med att fyra av på tolvslaget?? Känns tråkigt.

Själv har jag sjunkit ner i en depressiv livskänsla. Allt känns tungt och jobbigt. Min fot bråkar och gör ont. Jag får typ aldrig sova. Känns som att jag aldrig skrattar... är bara är sur och irriterar mig på allt. Väldigt jobbigt. Hoppas verkligen att det kommer nya friska fläktar i och med att det blir nytt år, hoppas kan man ju alltid.

Måste försöka börja tänka mer positivt...

1 kommentar:

Karin L sa...

Ha ett riktigt gott nytt 2013 och visst kommer allt att bli bättre! Det är jobbigt med 2 små barn och 2 hundar. Alla kräver sitt. Sen har du ju en man med som säkert oxå kräver lite uppmärksamhet :-) Men ta det lugnt. Försök vila när du kan och njut av att vara mamma och få vara hemma med de dina.
God fortsättning
/Karin