Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 11 maj 2012

Kursavslut!

Tyvärr tyvärr är terminens "jättebraiga" lydnadskurs slut. Jag har varit så himla nöjd med allt vi lärt oss. Igår hade vi lite "tävling" i hällande ösregn som avslutning. Becca har aldrig gjort så många moment i följd. Jag belönade lite mellan momenten med godis och hade nog en del dubbelkommandon när jag uppmuntrade henne men jag ville att det skulle bli en bra träning! Hon gjorde jättefint i från sig och nu har jag en ganska klar idé om hur och vad jag skall träna de kommande veckorna.  Jag måste ju skynda mig att hinna börja tävla innan magen börjar paja det fria följet.... Skall bli spännande att se hur allt utvecklar sig!

Tack Sarah, Maria och Svedala brukshundklubb för en kanonkurs!

Positiva tankar skapar positiva känslor!


Inga kommentarer: