Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 1 maj 2012

Väntans tider!


Den här lill* krabaten väntar vi med spänning på hos oss. Precis som när jag väntade Jack så är jag sjukt illamående HELA tiden, därav noll aktivitet med hundar och blogg. Jag försöker helt enkelt överleva. Men nu har jag fått en annan medicin utskriven som bara ges i speciella fall och den hjälper tack och lov, även om det självklart inte är så kul att äta medicin när man har bebbe i magen. Men att kräka stup i kvarten och inte kunna äta nått överhuvudtaget funkar liksom inte och inga vanliga illamåendetabletter funkade. Nu är det vecka 13 så det är lång tid kvar (och mycket kan hända, ta i trä och allt vad man nu ska för att inte jinxa allt nu när jag berättar!). Tur är ju förresten det så Jack hinner bli lite större och börjar gå själv innan nästa som måste bäras kommer ut ; 0


Ha det finast!
Positiva tankar skapar positiva känslor!!!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Nämen jättegrattis sååå roligt!