Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 14 september 2012

Varför?

Hur kan det bli så att man blir sjuk nästan direkt efter att man blivit frisk?? Jack fick hög feber igår som håller i sig idag. Både jag och mannen känner oss också hängiga! Så himla trist.

Något roligare är att lillan i magen har det fint. På ultraljudet igår låg hon med huvudet nedåt. Det var gott om fostervatten och moderkakan såg stor och fin ut. Allt såg ut som det skulle och hon var pigg och sparkade mycket. Hon väger just lite mindre än beräknat men det är ju inte så konstigt, jag är ju ingen stor person. Till födelsen beräknas hon väga 3300 g och vara 49 cm. Ska bli spännande att se om det kommer stämma. Jack var ju beräknad till 3400 och också 49 cm, men han låg ju och gottade sig i två extra veckor så han vägde ju 3700g och var 51 cm när han kom ut. Längtar så efter att få träffa henne. Spännande att se om hon är lik Jack eller någon oss. Känns som tiden helt plötsligt går väldigt långsamt....

Hundträningen har helt avstannat. All sjuka, järnbrist och foglossning har liksom helt tagit musten ur mig. Men på tisdag hoppas jag kunna träna med gruppen igen!

Ha en fin helg!!

1 kommentar:

Janne Litgov sa...

Kan se at du er gravid igen Tillykke med det. Hvornår kommer hun?