Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 5 november 2012

Gilla läget?

Jaha... då sitter man här (igen) och är sk överburen, d v s att bebisen inte vill komma ut. Jack föddes ju inte förrän i vecka 42+3 och då fick det bli med akut kejsarsnitt för att han skulle komma ut. Undrar i mitt stilla (läs oroliga) sinne om det ska bli likadant nu?? Var på specialkontroll på sjukhuset idag och allt är bra med lillan men inga av alla kontroller/undersökningar som gjordes tyder på att hon är på väg ut överhuvudtaget. Att jag är jättetjock, inte kan sova, har ont överallt och är skittrött på att vara gravid är tydligen inget hon tar hänsyn till. Att sen vara dyngförkyld gör ju inte livet lättare. Har ni provat att nysa och snyta er en gång var femte minut med en badboll till mage? d v s man kan inte spänna magmusklerna, det är inte kul kan jag lova!

Inte speciellt positiv idag känner jag....

Om någon vill rasta hundarna är ni mer än välkomna att höra av er! Dom håller på att dö av tristess eftersom jag bara orkar gå micropromenader och mannen också varit jättesjuk hela veckan.

Inga kommentarer: