Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 2 november 2012

Sjuka deluxe

Mannen har varit sjuk i en hel vecka med feber och halsont. När jag väntade Jack så var det nån barnmorska som sa "att sjuk blir man INTE precis vid förlossningen" så är det bara..... Hon har fel kan jag upplysa om, i alla fall om vår bebis tänker komma ut nu i helgen. Jag vaknade nämligen dyngförkyld i morse. Så just nu tänker jag "bebis stanna där inne ett tag till, snälla!" Kan inte tänka mig nått värre än att behöva föda i detta tillstånd, plus att mitt stöd i livet också är förkyld. Jack har också nyst ett par gånger nu vid lunch, så antar att det på gång för honom med. Snacka om dålig tajming!

Inga kommentarer: