Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 20 november 2012

Sallie

Ja så ska hon nog heta. Sallie Ebba. I onsdags föddes vår lilla söta perfekta tjej. Vi är så glada och lyckliga att allt var bra med henne och att snittet gick efter skolboken.

Precis som efter Jacks födelse kan jag inte nog berömma personalen på Lunds BB och op-personalen. En stor eloge till alla för deras varma men ändå proffsiga bemötande.

Hon vägde 3690 och var 51 lång. Alltså ganska exakt som Jack, minus 10 gram. Som ni vet så lägger jag inte bilder på barnen i bloggen, men jag visar gärna upp min snäcka för er som jag känner. Så vill du se ett foto är det bara att höra av dig så mailar jag dig!

Själv kämpar jag lite med smärta efter snittet, men är klart på bättringsvägen nu. Ett stort tack till bästa vännen Johanna som kommit och rastat tjejerna varje dag sen vi åkte in, det betyder så himla mycket att veta hundarna får sina behov tillgodosedda. Även stort tack till min mamma och hennes man som bott några dagar hos oss och tagit så fint hand om Jack och allting här hemma! Vad skulle man göra utan vänner och familj???

Positiva tankar skapar positiva känslor!
Känner mig väldigt positiv : )

4 kommentarer:

Karin L sa...

Grattis till er fina flicka :-) Lycka till med allt!

Ingrid sa...

Grattis grattis till tösen. Ha det bra så höres vi lite längre fram! Kram!

Jenny sa...

Tack! vad ni är gulliga!

Susanne o Pebbels sa...

Grattis igen! Åh vad jag önskar att vi bodde närmare varandra <3