Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 24 mars 2010

Masseradinhund.se

Idag har Mollan fått behandling av proffsiga Susanne! Det var jätteroligt att få beskedet att Mollan har musklat sig fint sen senast och att pälsen såg jättefin ut! Skönt också att få veta att hon inte har ont nånstans. Susanne sa att hon var lite lite stelare i vänster sida av ryggen, men inget som inte lossnade väldigt lätt! Skönt! Mollan är så go på massagen, hon ligger helt lugnt på sidan och njuter, förutom när hon måste överfalla Susanne med lite pussar såklart : ) Jag kan verkligen rekommendera Susanne! Gå gärna in på hennes sida www.masseradinhund.se om ni vill veta mer. Susanne är även en duktig lydnads- och frisbeeinstruktör som själv tävlar med bra resultat om någon av alla ni lydnadsentusiaster skulle vilja testa en ny instruktör!

Nedan ser ni två bilder på sötaste Mollypolly när vi var ute på en runda!





På bilden ovanför kan ni njuta av en skön vy! Lottie är ute och motionerar sina får inför Öresundsvallarnas kommande tävlingar. Hon cyklar bakom fåren och med sig har hon en hund som håller ordning på fåren, jäkligt coolt att möta dem så här mitt ute på en grusväg!

Nu skall jag strax gå och lägga mig i sängen och smälta ett stort hamburgerveggiemeal med milkshake och massa smågodis, en hälsodag idag alltså!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

Inga kommentarer: