Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 4 juni 2010

Minisemester

Tidigt i morgon bitti åker jag och Johanna till http://www.ursandscamping.se/ för att vara på Akitaträff. Leon skall gå lydnadsklass 1 och Kia skall ställas ut. Jag och mina tjejer skall mest bara kolla in Akitor och ha det bra. Eftersom vädret skall bli toppen lär det väl bli ett och annat dopp också! Vi skall sova över i en stuga och kommer hem på söndag.

Häromdagen tog jag mod till mig och ringde ett samtal som resulterade i att jag i dag var och vallade hos Agathe för första gången, vilket var väldigt trevligt. Hennes får var snälla och hon bor bara 5 min från oss, toppen!!! TACK!! Hon visade upp sin fina Tor från egen uppfödning, en mycket trevlig 6 månaders kille!


Inga bilder från i dag så istället får ni kolla på lite bilder från när jag och mannen var i bokskogen med dogsen härom kvällen.





Ha en underbar helg!
Positiva tankar skapar positiva känslor!

Idag skänker jag även en alldeles speciell tanke till en vän och hennes familj. Dom miste i dag en familjemedlem alltför tidigt och helt oväntat. Kärlek till er!

Inga kommentarer: