Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

torsdag 3 juni 2010

Vallträning under solen!!

I dag hade jag och tjejerna stämt träff med Madeleine och Thereze hos Helena och Steve för vallträning!! Vädret var underbart och humöret på topp!

Madeleine och Thereze pausar lite!


Maddes finfina Yes!


Molly tränar drivningar på det fantastiska fältet!


Oj oj... matte blev lite irriterad, bäst jag skärper mig!!


Molly med snygga pälsen!!


Thereze söta Kate. En mycket känslig fin hund!






Becca gjorde en jäkligt bra träning i dag!!! Ser framför mig hur bra hon och jag kommer bli tillsammans, härligt!!








Maddes Vilja gör helt rätt och avvaktar när tackan "utmanar" lite!








Tack för i dag!!! Är så nöjd med fåren, sällskapet, hundarna... ja allt var toppen i dag!!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

2 kommentarer:

Thereze o Kate sa...

Tack för en härlig dag! Och tack för bilderna :) Vi ses!

Anonym sa...

Halloj tjejen ;)

TACK själv för en kanondag <3 Jag ser oxå framför mig hur bra du och Becka kommer att bli ÄVEN Mollan ;) Båda hundarna hade gjort fin fina framsteg sedan sist och det märks att du både tränar mycket MEN framför allt tränar du rätt!!! Pussa om dom!!
Kramar ifrån mig!!