Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 30 januari 2012

Måndag!




Japp nytt år och nya föresatser!

Men jag tror att jag skall tänka lite mer kortsiktigt och planera mer månad för månad, eller kanske t o m vecka för vecka. Man vet ju inte vilka överraskningar detta året kommer föra med sig ; )

Denna veckan skall jag i alla fall:
Jenny:
* Träna med magtränaren månd, onsd, fred.
* Gå en långrunda varje dag med hundarna
* Göra mitt pilatesprogram tisd och fred
* Inte äta kakor och godis på vardagarna

Hundarna:
* Träna lydnad månd och torsd
* Kanske valla lörd

Jack:
* Gå på öppen förskola för första gången på fredag

Projekt:
* Åka till Ikea
* Ringa Bilia
* Packa ner alla julsaker
* Städa ovanvåningen
* Köpa doppresent till Max

Ok, det blev ju ganska mycket.... men föresatsen är att jag skall klara det!
Positiva tankar skapar positiva känslor

Inga kommentarer: