Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 31 januari 2012

Bilblås??

Var på bilia idag för att få hjälp med att installera Jacks nya bilbarnstol (han har ju växt ur babyskyddet nu). Passade då på att fråga om det stämmer, som dom på Mechanum sa, att man måste byta hela länkarmen för att byta spindelleden på min årsmodell. Dom såg helt frågande ut till detta och erbjöd sig att göra samma jobb (inklusive kamrem) för ca 6000 kr. LITE skillnad mot 11 000!!!!!! Avbokade givetvis med Mechanum så fort jag kom hem, snacka om att man kan bli lurad till vad som helst om man inte kan nått om bilar. Jag var ganska syrlig i tonen när jag ringde dom.....

Idag har vi varit på IKEA och köpt lite fler skyddsprylar till hemmet. Köpte även några ramar så vi äntligen kan ge bort några foto på Jack till släkten. Jag är nog inte den snabbaste när det gäller sånt ; )

Känner mig lite småkrasslig i halsen, så jag undrar hur det kommer bli med hundpromenad och pilates idag.....


Inga kommentarer: