Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 30 januari 2012

Övertaggade hundar!

Var på klubben och körde lite lydnadsmoment. Kan bara konstatera att det märks att det varit lite uppehåll i tränandet. Becca var galen och helt övertaggad = dåligt resultat, men vi hade det kul i alla fall.

Fick tips idag på mailen av Susanne med Pebbels hur jag skall göra med apporten, fick lite uppslag av det och ska nu börja om helt med apporten! Hoppas det ger resultat.

Kan förresten bocka av min magträning, hundpromenad, inköp av doppresent, nerpackandet av julpyntet och samtalet till bilia idag. Känns lite tungt att jag fick en 2:a på bilen idag på besiktningen plus att det är dax att byta kamrem nu. Att fixa dessa saker kostar nästan 11 000. Säger bara SKIT vad dyrt. Undrar vem som inte fattat att jag är en fattig mammaledig person med noll kronor på kontot. Bilen ska i alla fall in i slutet av veckan vilket innebär att Jacks besök på öppna förskolan bränner inne. Får se om vi hinner med att åka en annan dag innan dess.

Glädjer mig i alla fall åt att det blev jättebra med grinden i trappan på ovanvåningen! Känns tryggt och bra. Antar att Molly kommer ogilla den när det åskar eftersom hon brukar vilja smyga upp på ovanvåningen då ; )

Positiva tankar skapar positiva känslor (synd att det inte skapar pengar på kontot bara genom att tänka på det!)

Inga kommentarer: