Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

torsdag 14 juni 2012

Det finns inga monster....


....bara en gravid kvinna här hemma. Men jäklar vad lik jag är ett monster just nu. GGGGRRRRRR säger jag bara. Frågan är om det ens finns någon eller nått i hela världen jag inte stör mig på till max just nu. Stackars mannen ligger illa till och lilla Jack lever ett hårt liv med en mamma som totalt saknar tålamod. Jag har inte ens tålamod med mig själv !

Inte lätt när jag känner mig så här...


... men egentligen innerst inne känner jag mig nog så här...

Inte så positivt idag : (

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Meen ojsan då... Men man kan inte va på topp jämnt:)))Ha en bra helg!

Anonym sa...

Hej Jenny.

Jag har läst att du har en väninna som har haft problem med en man som kallar sig själv för Peter Klofve..
Skulle mer än gärna ta kontakt med din vän eftersom jag har problem med honom nu och upptäckte att han var bedrägare nyligen!

Jenny sa...

Till anonym! Det var ganska längesedan så jag tror det är överspelat för min väns räkning men välkommen att lämna dina fullständiga uppgifter så kan min väninna själv välja om hon vill ta kontakt med dig! MVH jenny

Anonym sa...

Har du en mail jag kan skicka mitt namn, mail och nummer till? Vill helst inte skriva alla mina uppgifter på internet. Skulle vara jätte tacksam för all hjälp, och tack för din hjälp! Att jag läste det du skrev om Peter Klofve har gett mig svar på så mycket, är påväg till polisen och kronofogden nu för att lösa ett stort problem.

Jenny sa...

Anonym: du kan maila mig på ruffe75@hotmail.com men jag vet som sagt inte om min vän är intresserad av kontakt. När jag sedan förmedlat kontakten önskar jag ingen vidare inblandning i saken. Hoppas det löser sig för dig!/Jenny