Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

torsdag 21 juni 2012

Huuuuu!

Har anmält Becca till hennes första officiella lydnadstävling. Säger bara hjälp! Jag har kassa nerver och jag är inte säker på att hon är riktigt klar... eller snarare så vet jag att hon inte är det! Men det är ett par veckor till dess och jag känner att det blir en sporre till att öka tempot lite i träningen. Men nervöst känns det!

Som tur är har vi blivit med i en träningsgrupp med många rutinerade förare på klubben. Känns väldigt tacksamt att kunna få hjälp med utvecklingen. Hoppas bara kunna bidra med nått också.... positiva tankar kanske?? : )

2 kommentarer:

Susanne o Pebbels sa...

Kul!!! Vart ska du tävla?

Jenny sa...

Susanne! Har mailat dig : )