Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 13 juni 2012

Lite förberedelser!

Att förbereda för lillans ankomst känns väldigt roligt. Nu är det inte så att det är jättemycket att göra men vi behövde t ex köpa en tvillingvagn, vi kommer behöva en spjälsäng till och så vill jag möblera om lite i Jacks rum så båda barnen får plats. Och så är vi ju tvugna att köpa lite bebiskläder i minsta storleken eftersom jag i nått anfall av upprensning redan sålt alla Jacks bebiskläder, som tur är så har jag sparat allt från storlek 62 och jag antar att barnens farmor och andra vänliga släktingar kommer fylla på lillans garderob med lite klänningar, volanger och annat rosa gullegull!

Min mage förra veckan (inte så lätt att fota själv!)


Vagnen vi köpt på blocket. 600 kr kändes extremt billigt. Inte den lättaste att baxa in i bilen, men jag gillar emmaljunga och så har vi ju redan en lift som passar till den som lillan kan ligga i. Hundarna får ganska minimalt med plats, men jag tänker att om man som vi normalt inte åker mer än en kvart till skogen så klarar dom att sitta upp bredvid vagnen, ligga blir det inte plats till, tyvärr.


En hel kasse med kläder, bodys, byxor, jackor, tröjor och en overall. 350 kr. Måste säga att jag gillar konceptet att återanvända och inte ruinera sig!

Nu sover lillpojken så jag ska gå ut i trädgården och fortsätta klippa häck, trädgårdsarbete är oändligt. Speciellt i vår gigantoträdgård. Jag kör med mottot; vilt är vackert ; )


Positiva tankar skapar positiva känslor, kom ihåg det gott folk!

Inga kommentarer: