Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 24 oktober 2012

Prinskorvar

Ja så ser mina händer och fötter ut sen ett par dagar. Det sticker och domnar och jag kan inte sova.... fan! Klockan är halv fyra på natten och jag har gett upp sängen, det går ändå inte att sova. Skulle fixa skenor till händerna, men arbetsterapeuten på VC var tydligen sjukskriven resten av veckan, osis. Jag säger bara: BEBIS KOM UT!!!!!

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Oj oj vad tufft du har det nu..Stackare..men snart e det över:))Antar att du längtar..Många kramar!

Karin L sa...

Visst är det underbart att vara gravid???

Karin L sa...

Ang rödbetsrisotton så gör jag den som vanlig risotto (med arborio-ris) och blandar i hackade färska rödbetor ungefär när halva tiden gått. Blev jättesmarrigt! Står på paketet hur man gör vanlig risotto.

Jenny sa...

Tack för tipset Karin! måste prova det, gillar rödbetor jättemycket!