Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 31 oktober 2012

Väntar...

Är tjock och har ont överallt, suck! Orkade inte ens åka på träningen igår, tråkigt.

Idag har jag lagat femtusen portioner köttfärssås och köttgryta till Jack att ha frysen, bra att ha lite förberett. Jag har också varit på min gravidmassage, något jag unnat mig en gång i veckan de senaste månaderna. Väl värt pengarna!

Annars är det inte så mycket att göra mer än att vänta..... 30 minuters promenad i slow motion orkade jag med idag, stackars hundar dom har det tråkigt!

Snälla bebis kom ut!

5 kommentarer:

Ingrid sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ingrid sa...

Snart över många kramar till dig o hundarna!

Karin L sa...

Styrkekramar från mig med!
Men det där med köttförssås lät mysko! Trodde hela familjen åt vegetariskt???

Jenny sa...

Karin! Nä det är bara jag som äter vegetariskt, tyvärr.... Önskar att mannen var mer intresserad. Men vegetariskt till småbarn vet jag inte om jag hade klarat av, hade fått ägna mycket mer tid åt planerad matlagning då tror jag!

Jenny sa...

och Karin.... Tack!