Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 8 januari 2013

Bättre!

Kanske det inte är jättebra, men definitivt bättre. Jag har lyckats ganska bra med mina föresatser. Jag har gjort mitt träningsprogram nästan varje dag. Jag har även fått ett träningsprogram till min fot, som jag nästan lyckats följa. Och faktiskt gör det lite mindre ont i foten. Idag har jag t o m varit ute med hundarna utan allt för stora problem.

Ikväll var jag på klubben och tränade för första gången sedan i början av november. Shit vad kul det är att träna hund!!! Grymt att få lite egentid också till nått som liksom bara är för mig!!

Ska skriva ner mina träningsplaner lite närmre senare, men just nu kallar lilla Sallie och vill bli matad!


Inga kommentarer: