Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

fredag 9 juli 2010

Ny lydnadsträning!

Jag och Johanna har satt igång med privat lydnadsträning för Susanne Lindberg. Inlärningen sker med klicker men allt annat är helt annorlunda mot tidigare sätt jag tränat så det skall bli väldigt kul att se resultaten.

Ni kan läsa mer om Susanne här: http://www.klicka.cybersite.se/startsida.html
eller här: http://www.masseradinhund.se/


Becca ligger och gäspar, är det inte min tur snart?


Susanne instruerar Johanna




Sist men inte minst så njuter vi så himla så himla mycket av att det är sommar nu. Så här fint är det i vår trädgård!




Ha en härlig helg.
På onsdag börjar min semester, så just nu är det lätt att tänka positiva tankar!!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men jösses en sån fantastisk blommig buske! Det är väl också en ros?

Jenny sa...

Hej Nora! Vad roligt att tittat in i bloggen. Det är en paradisbuske och den är som synes alldeles fantastisk när den blommar, tyvärr varar det inte så länge. Kram på dig!

Anonym sa...

Hej på er!! Tack för hälsningen i min gästbok, awww snällt :) Du kommer väl ner med Becca en dag på semestern :) Hör av dig! Och ja dina blommor i din trädgård ser ljuvliga ut!, kraam lottie ;)

Susanne och Pebbels sa...

Kul med lydnadsträning, själv ligger vi på latsidan och flämtar i värmen. Men tilll våren ger vi oss på trean :)


Trevlig sommar!