Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

söndag 4 mars 2012

Avslut och anmälan

Idag var det årsmöte för Öresundsvallarna. Jag har under ett par års tid suttit med i styrelsen men kände nu att det inte längre finns tid i mitt liv till det. Så idag avslutades mitt uppdrag, men jag fick äta jättesmaskig smörgåstårta ändå! : )

Idag har jag anmält Becca till lydnadskurs på Svedala BK. Den startar redan på torsdag. Ser verkligen fram mot det. Behöver lite inspiration!!!

Imorgon är det dax att planera lite på riktigt, vi börjar ju äntligen bli friska!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

Inga kommentarer: