Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 13 mars 2012

Nya rutiner!


Jack har börjat vakna halv sju istället för åtta, känner mig inte speciellt nöjd över förändringen. Jag är absolut ingen morgonmänniska. Så nu vid halv tio blir knatten ju jättetrött och måste lägga sig, helt värdelöst eftersom det är nu vi brukar vara på babycaféet. Man kommer liksom inte iväg någonstans när det ska sovas på fm. För när han vaknar så måste han ju äta lunch, och sen har liksom halva dagen gått. Vi får väl se om detta håller i sig, har varit så en vecka nu. Problemet är också att jag blir jätteseg vid denna tiden av att stiga upp så tidigt, så nu när Jack somnat och jag egentligen borde susa ner i tvättstugan och fixa lite och sen fortsätta med rabatterna ute i trädgården så bara dör jag som en fuktig påsksmällare istället. Inte bra.

Förövrigt väntar jag på att höra från meckaren på verkstaden, hoppas verkligen att jag ens har råd att lösa ut min bil!

Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hoppas det ordnat sig med bilen!Attans sparbössa det där! Vi hörs!