Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

söndag 11 mars 2012

Klarhet!

Becca går verkligen framåt i lydnadsträningen nu! Himla roligt. Jag känner mig inspirerad. Tror faktiskt att jag kommer satsa mer på lydnaden än vallningen framöver, mest för att jag inte har råd att hålla igång vallningen så ofta som behövs för att komma framåt, men även för att jag faktiskt har börjat tycka det är jätteroligt! Kanske lite också för att Mollys kropp inte pallar med så mycket vallning och hon blir så himla frustrerad om vi är hos fåren och hon inte får jobba. Men jag hoppas ändå kunna hålla igång lite. Jag har i alla fall bokat några lektioner med min älsklingstränare Bobby Dalziel nu i mars. Det ska bli super!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Så kul att det går framåt!Jättekul!