Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 14 mars 2012

Handbroms

Fick reda på att det var handbromsvajern som släppt och trasat sönder allt i hjulhusen där bak på bilen. jippie, precis vad man behöver! Fördelen är väl att det går att laga, nackdelen är att det kommer kosta ca 5000 kr. Förstår bara inte var jag ska få dom pengarna ifrån??? Så är det nån rik knös som läser detta och som just satt och funderade på olika välgörande ändamål så är det bara att höra av sig!!

Annars händer det inte så mycket idag. Jag ska städa och tvätta lite. Fortsätta med rabatten där ute kanske. Ska träna hundarna lite också, och det är faktiskt det jag ska börja med nu när Jack sover : )

Min plan är att återuppta pilatesträningen till helgen, tycker liksom inte att jag känt mig riktigt frisk ännu. Har mkt huvudvärk och är trött hela tiden, men då kanske det är träning jag behöver för att bli pigg igen?

Positiva tankar skapar positiva känslor!

2 kommentarer:

Sara sa...

TAck för dina gulliga ord i min blogg.. Jo, nog är det skönt allt att ha blivit av med de kilona, men mer ska bort å jag kämpar på i min takt...
Trist med er bil, så j-a tråkigt att allt ska vara så himla dyrt jämt å ständigt!!!

Irene sa...

Hej Jenny - tack för din hälsning hos mig!