Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

torsdag 1 mars 2012

Planering!


Senaste tidens sjuka har verkligen satt käppar i hjulet för all form av planering. Eftersom jag fortfarande känner mig risig så får det fortsätta att ligga lite lugnt på den fronten. Men vissa mål för resten av denna veckan ska jag ändå sätta upp!

Hundarna:
* klippa klorna
* Börja träna ställandet på allvar med Becca
* Borsta dom varje dag eftersom dom fäller

Hemmet:
* Städa ovanvåningen
* Tvätta
* Putsa fönsterna i hallen
* Ta ner julbelysningen i trädgården (!)

Mig själv:
* Inte stressa över allt som behöver göras, inse att man knappt hinner nått med en bebis hemma.

Jack:
* Hoppas att han blir frisk!!

Positiva tankar skapar positiva känslor!

Inga kommentarer: