Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 7 juli 2012

Agility

Somollis kennel där jag köpt Becca ifrån anordnar en agilitykursdag med Nicola Giraudi som är världsmästare i agility small 2011. Synd man inte tränar agility ; )

Läs mer på deras hemsida om det verkar intressant! Kolla min i blogglista efter somollis!

2 kommentarer:

Susanne o Pebbels sa...

På tal om Somollis...Hade jag inte ammat så hade jag åkt ner till Somollisträffen i år, jag hoppas att jag blir bjuden nästa år också! :-) Det verkar bli superduper dagar i år med all möjlig träning!

Jenny sa...

Ja eller hur!!! hade ju varit super om du kom, hade varit kul att träffas IRL.