Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 28 juli 2012

tjockisen!

Tjockisen

Molly
Igår hade vi besök av Jacks gudmor med familj. Vi grillade och hade det supermysigt. Nu börjar man verkligen kunna se min mage ordentligt, och det känns att den börjar bli i vägen.

Tyvärr mår jag inte superbra förtillfället. Har jättelågt blodtryck och väldigt lågt järnvärde. Så nu måste jag ösa i mig järntabletter och vara lite försiktig så jag inte överanstränger mig.

Efter en hel vecka med underbart väder verkar det som att ett litet oväder är på väg in idag. Så jag ska skynda mig ut med Jack och hundarna nu så vi hinner med en promenad innan det börjar regna.

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: