Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 11 juli 2012

Ett års papper...

ja så illa var det. Ett helt års viktiga papper från myndigheter och företag låg samlade i ett enda virrvarr i bokhyllan (ovanpå pärmarna de ska sitta i!). men inte nu längre för duktiga jag har sorterat allt idag! Måste berömma mig själv för så sjukt tråkigt var det.

Det händer mycket här hemma nu. Verkstaden är nästan färdiginredd, tvättkällaren är helt organiserad och storstädad. Flera lass skräp har hamnat på tippen. Nu återstår det lite mer skräp som ska sorteras och kastas, en del ved som skall kapas och läggas in i vedförrådet plus att uthuset ska putsas upp lite och kalkas och målas. Hmmm... ja det är ju rätt mycket kvar men inte så mycket som redan är gjort, så jag känner mig nöjd. Mannen har slitit på sin semester (och jag)!

Snart är det dax för tävling med Becca. Genrepet häromdagen gick skit rent ut sagt. Så just nu känner jag mig inte så entusiastisk. Prognosen är att regnet skall vräka ner också. Återkommer med hur det gick...

Graviditeten flyter på rätt lätt förutom en sjuk trötthet. Har börjat ta mina järntabletter lite noggrannare nu och hoppas det ska hjälpa. Magen börjar bli lite i vägen nu men ännu går det mesta förutom att bära tungt.

Positiva tankar skapar positiva känslor!

1 kommentar:

Susanne o Pebbels sa...

Vad duktig du är som tränar och tävlar fast du är gravid. Heja heja!!