Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 21 juli 2012

Foto

Tyvärr glömde jag ju kameran när vi var i Tollarp och tävlade. Johanna tog lite bilder och filmade med sin telefon. Tyvärr verkar filmen inte alls funka att kolla på i datorn (bara i hennes telefon). Men en lite halvsuddig bild från prispallen kan jag i alla fall glädja mig åt.



Idag har jag och hundarna varit på somollisträff. Vi har vallat får, tränat lydnad och agility i trevliga människor sällskap hela dagen. Solen var snäll nog att skina konstant också. Härligt med lite sommarkänsla. Tack Lottie för en trevlig dag!

Nu ska jag packa bilen full eftersom Jack och jag kör och hälsar på släkt i Jönköping tidigt imorgon och ska stanna en natt. Det finns ingen ände på vad en ettåring behöver ha med sig på resa (barnvagn, resesäng, barnstol, massa klädombyten och speciella bestick, tallrik, mugg och nappflaska är bara början...) Mannen är dock snäll och passar flickorna hemma. Allergiska släktingar är inte lätt ; ) men ska sanningen fram hade dom nog inte fått plats i bilen eftersom bästa kusinen ska hänga med upp.

Ha en skön söndag!!
Positiva tankar skapar positiva känslor!

2 kommentarer:

Susanne o Pebbels sa...

Du passar bra däruppe! :-)

Jenny sa...

Tack vad du är gullig!!