Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 21 juli 2012

Att tävla..

Att tävla första gången var supernervöst. Men på nått sätt visste jag inte vad jag kunde förvänta mig då. Nu har jag anmält Becca till en ny tävling om ett par veckor och känner mig nu ännu mer nervös. Efter att ha gjort ett bra resultat får man liksom lite inre press. Tänk om allt bara var tur?? tänk om vi misslyckas helt?? Efter att ha gjort en bra tävling vill man ju inte följa upp med ett dåligt resultat. Då hade det varit bättre att det gick kasst första gången. Ok, jag är en jäkla pessimist jag vet.... Jag har alltid haft en förmåga att måla fan på väggen. Det är väl därför jag ständigt försöker påminna mig själv om det där med positiva tankar ; )

Som tur är, är det ju ett tag tills dess så vi hinner slipa på formen!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Jaa jag visste det SUPERGRATTIS ni e sdååå duktiga, Blev så glad när jag läste detta:))))

Susanne o Pebbels sa...

Jag vet vad du menar, och tyvärr är det hjärnspöken som dessa som begränsar ens prestationer. Försök tänka bort och tänka om (lättare sagt än gjort men man kan ju försöka).

Stor kram!