Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

söndag 26 augusti 2012

10 veckor kvar

Nu startar vecka 30 i graviditeten. Jag har gått upp lite drygt 8 kilo vilket känns helt överkomligt. Jag mår ganska bra förutom att jag sover gräsligt dåligt, ibland bara 1-2 timmar per natt. Vilket ju självklart gör att hjärnan känns väldigt seg på dagen. Sista tiden när jag väntade Jack så sov jag också urkasst, tillslut fick jag ta en sömntablett sista veckan innan han kom ut för att ha lite krafter till förlossningen. Jag hoppas det inte blir så nu!

Imorgon startar öppna förskolan igen här i byn, det ska bli roligt att ha nått att göra med Jack
på förmiddagarna. Han är en pigg liten kille som snabbt tröttnar på att vara hemma ; )

Till helgen ska jag och Becca tävla (förhoppningsvis sista starten i ettan). Oavsett hur det går tror jag inte att jag orkar fler starter innan bebisen kommit ut. Jag tror jag är på väg in i en bubbla, jag känner mig liksom inte så engagerad i nått annat än mig själv och kommande bebisen, ja också Jack förstås!

Så här bullig har jag blivit nu!



Ha en bra vecka!!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Sicken mage du har nu:)) Förstår det börjar bli jobbigt nu. Håller tummarna för att du sätter ett 1a pris till helgen:)))