Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

tisdag 4 maj 2010

Aktiva dagar

Vi fortsätter träningen på alla håll här hemma. Becca har fått valla ett par gånger till med blandade resultat, tur Lottie bidrar med all sin rutin: D Jag har börjat sätta lite mer press på Molly i vallningen och lagt upp en plan med olika mål, kul och engagerande.

Sen har jag klickat in "ligg" på Becca, hon tycker det är jättekul! Becca har fått prova vara på klubben också och det visade sig inte vara några problem med inkallning trots att det var flera andra hundar där och tränade, roligt!

Idag var vi på simhallen och körde lite fysträning för Mollan och passivitetsträning för Becca, dom var så duktiga som vanligt, lyllans mig!! Becca har fått massor med fästingar medan Molly inte fått någon alls knappt så köpte jag ett bärnstenshalsband på djursjukhuset till idag. Det skall bli spännande att se om det funkar på henne med!


Mannen har tagit ett gulligt foto med mobilen på hundarna i trädgården!!


Sov gott!
Positiva tankar skapar positiva känslor!

Inga kommentarer: