Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 22 maj 2010

HD-grad A

YEAH!!!!!!!! Superglad blir man ju när man kunnat flexa hem tidigare från jobb en lördagskväll och kommer hem och googlar HD-svaret och det står ett stort fint A

Hund: REGV1235/2010 Becca
Födelsedatum: 2009-04-12
Ras: Border Collie
Kön: T
Far: ISDS272009 Mirk
Mor: ISDS262216 Blackie
Färg: svart & vit

Veterinärdata
Undersöknings datum Veterinär / Klinik Resultat
2010-05-11 Gylle Smådjursklinik HD grad A

Nu skall jag gå ut en lång skön kvällsrunda med flickorna!!
Ha en underbar kväll!!!
Positiva tankar skapar positiva känslor!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

SUPER DUPER GRATTIS till Beccas A höfter :D Är så himla glad för din skull jag vet ju hur nyfiken du var på svaret ;)
TACK SJÄLV för i fredags NI är ju verkligen A-elever och suger åt er all information lika snabbt som mina gympadojjor i fredags ;)
Där hade hänt mkt positivt med Mollan och du har varit duktig;) Becca har en härlig attityd och jag tror att även hon komer att göra dig lycklig ;)
Kramar M

Alex o hundar! sa...

Guuud va skoj med A-höfter på fröken bus! Grattis grattis grattis!!!!

Anonym sa...

Jag har fått certifikatet nu. :-) Proof lixom :-)
kraaam