Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 1 februari 2012

Baby café

Svedala församling har olika aktiviteter för barn b l a öppen förskola och baby café. Ända sedan Jack var 4-5 månader har jag tänkt att vi skulle gå dit men det börjar nio på morgonen och Jack är en sjusovare som oftast inte vaknar förrän nio. Men nu har jag i alla fall bestämt att vi minst en dag i veckan skall gå dit även om jag måste väcka honom på morgonen.

Idag var första gången. Vi lyckades inte komma dit förrän kvart i tio men det var drop in så det gick bra. Ungeför 10-talet bebisar med mammor och pappor var där och kravlade omkring. Fika kostade 10 kr. Lokalen var jättefin och dom hade barnstolar till alla ungar. Sista kvarten kom en kille med gitarr in och spelade och sjöng med barnen, jättemysigt. Det sista som hände var att vi tände ljus och bad en bön för barnen och sjöng en fin psalm. Även om jag kanske inte tror på gud på ett traditionellt vis så var det jättefin stämning och vi kommer absolut gå dit igen!


3 kommentarer:

Ingrid sa...

halloj! Vad kul att du skriver lite här! Får jag länka din blogg till min? Vi hörs!

Jenny sa...

Hej Ingrid! Självklart får du det : ) Roligt att du vill läsa min blogg. Jag har nog inte din bloggadress, men skicka den till mig så jag kan kolla in hos dig med!

Ingrid sa...

Min blogg "Ingrid o Pälsbollarna"
http//clematis.bloggo.nu
ha det bra!