Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

lördag 4 februari 2012

Öööhhh så förkyld!

Jaha! antingen är det baby caféet eller så är för att jag börjat träna (skämt å sido) men både jag och Jack är dyngförkylda. Plutten har feber och mår riktigt kasst, själv har jag grymt ont i halsen och känner mig också febrig. Jättetrist eftersom jag skulle ha en så rolig helg. Långprommis med Johanna och hundarna brände inne idag, och imorgon skulle vi åkt till Jacks gudmor Sanna och äntligen träffat lille Max igen. Men det lär inte hända, tyvärr.

Hundarna fick nöja sig med en liten runda runt fältet här utanför, sen sparkade vi lite boll i trädgården. Jag har också kastat ut deras mat i trädgården, så nu har dom lite att pyssla med innan det blir mörkt. Känns dock surt...

Det enda positiva är väl att Arsenal vann över Blackburn idag med 7-1. Snacka om supervinst! Ok, nu är väl inte BB precis hetast i tabellen, men det hindrar ju inte mig från att fira!

Vi tänker starkt positivt att vi skall må bättre imorgon, då kanske det känns bättre också?!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Usch inget vidare! Krya på dig! Trevlig helg!

lisa och hundar sa...

Kul att hitta din sida igen!!! =) Allt bra med dig och voovar och familj?? =) Kram