Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

måndag 13 februari 2012

Veckorna susar!

Tiden går verkligen sjukt snabbt. Kan inte minnas att veckorna bara flög i väg så här innan vi fick barn! På ett sätt är det skönt för det innebär ju att det snart är vår och att vallningen kan sätta igång igen. Men på ett sätt är det skrämmande, jag blir äldre (huuu), Jack måste börja på dagis (huuu), jag måste jobba igen (isch isch, jag har aldrig varit en sån som bara MÅSTE jobba för att må bra, tvärtom nästan (oavsett hur bra jobb man har!)


Alltså har det snabbt blivit måndag igen! och jag tänkte göra lite planer för veckan. Förra veckan gick ju mest åt till att vara sjuk, och ska jag vara helt ärlig så är vi fortfarande lite snoriga och hängiga, men ändå bättre!

Idag har vi varit på en härlig tur i skogen. Men pulka hade nog varit lite lättare i snön än barnvagn! och ikväll tänkte jag träna med tjejerna på klubben. Är så himla nöjd med att apporten börjar arta sig riktigt bra. Väldigt tacksam till Susanne som gav mig bra tips!
Min egen träning ligger fortfarande nere, tänker inte träna igen förrän jag har slutat att ha ont i halsen. Just nu är det tillräckligt jobbigt att bara gå ut med vagn och hundar. Det är träning nog.
Jag hoppas få till tre pass lydnad denna vecka. Idag, på onsdag och till helgen. Så vill någon hänga på är det bara att ringa!

Jag hoppas vi inte snorar på onsdag, för i så fall skall vi till baby caféet då. Nått annat kul som händer på onsdag är att mamma och hennes man tar över sitt hus dom köpt här i Svedala. Så himla skoj, så roligt för Jack att hans mormor ska bo så nära! Kul för mig också, love my mom!!!

Veckan bjuder också på lite trevligt folk. Skall träffa en kollega senare i veckan (om jag hinner innan hennes bebbe ploppar ut!), Jacks gudmor och nydöpta Max ska komma på besök och till helgen åker vi till Jacks farfar på besök. Bara bra grejor hela veckan alltså. Shit så bra liv jag har. Är verkligen tacksam att allt är så bra som det är!

En sån här fin pulka med ett fårskinn att sitta på hade varit grejer för Jack!

Lite trögt med barnvagn i snön, men stora hjul och en lättrullande vagn gör det ändå ok!
Kul kul kul att springa i snö.
Mina fina!! : )

Positiva tankar skapar positiva känslor!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Usch ja det går för snabbt! Men det märks när man har barn.. Fina foto, ha det bra!