Välkommen till Mollan, Beccas och min blogg!

Var snäll och respektera att allt innehåll tillhör oss
Här kan du läsa om vår vardag och lydnadsträningen!
Lämna gärna en hälsning eller kommentar.
Positiva tankar skapar positiva känslor!

onsdag 22 februari 2012

Nä nu räcker det!!

Vaknade idag med värsta halsontet, feber och influensakänsla i hela kroppen. Är bara så himla trött på detta nu. Varit sjuk hela februari nu ju! Jag körde till affären och köpte glass, chips med dippa, smågodis, juice och panodil. Sen har jag och mannen legat utslagna i soffan och typ dragit lott om vem som skulle se efter Jack, som trots sjuka är väldigt aktiv ; )

Känns tråkigt att alla veckans roliga saker bara går om intet, denna veckan som skulle bli så kul. Deprimerande....

Orkar knappt inte ens tänka positivt just nu....

3 kommentarer:

Janne Litgov sa...

God bedring. Jeg har også været on/off syg siden jul. Tror hele systemet fik et chok da min mor døde. Jeg håber at du snart blir frisk igen. Om ikke andet så nærmer sommeren sig.

Jenny sa...

Janne; Åh så tråkigt med din mor Janne, det visste jag inte! Så klart att det påverkar ens hälsa långsiktigt. Tyvärr är vi fortfarande jättesjuka, alla tre. Bara hundarna som är friska, men dom börjar nog tröttna på sin jättetråkiga matte snart!

Kramar!

Janne Litgov sa...

Ja det var et chok at miste min mor. Den ene dag planlægger vi jul, den næste dag ringer min far og siger at hun er død.

Så jeg prøver bare at holde mig oven på. Men det er svært når jeg hele tiden blir syg med lungebetændelse, influenza m.m.

Jeg håber at I er ved at være oven på?